Bauknecht Excellence 2470

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht Excellence 2470 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Joanna1980 02-12-2013
Geschreven voor: Bauknecht Excellence 2470

Hele slechte machine, niet aanschaffen!
Hij maakt ontzettende herrie met centrifugeren.
Ik heb hem nu iets meer dan 2 jaar, en nu is de printplaat stuk. reparatiekosten bijna 300 euro. Schandalig.

Arik de Jonge 24-04-2012
Geschreven voor: Bauknecht Excellence 2470

Bij deze machine is de trommel wel is waar van RVS,maar de 3 meenemers zijn van kunststof n deze kunnen waarschijnlijk niet de 7kg laadvermogen en de temperatuur. Hierdoor breken meerdere pootjes af zodat deze meenemer precies buiten de garatie termijn los in de trommel ligt. bij controle zijn ook bij één andere al een paar pootjes verdwenen en deze ligt dus binnenkort ook los in de trommel. Ons huishouden is 2 persoons dus de machine wordt ook nog eens minder gebruikt! De totale kosten van dit onderdeel incl. voorrijden Euro 120.51, veel te duur voor een spuitgiet onderdeel van geschat Euro 5.00!!!!!

Marjoke24 18-03-2012
Geschreven voor: Bauknecht Excellence 2470

Waardeloze machine. Zogenaamd stil, maar maakt zo een herrie bij het centrifugeren dat ik deze machine draai als er niemand in huis is. De eerste week al gelijk twee schoepen in trommel afgebroken. Deze week de derde besteld en er zelf ingezet omdat deze ook los zat. Bauknecht moet geweten hebben dat dit een fabrieksfout is, waarom niet gelijk drie nieuwe er in gezet.Moet bij een grotere was altijd intensief spoelen aanzetten anders gaat de was stinken. Houd mij aan advies om de machine regelmatig op 95c te wassen. Hebben een twee persoons huishouden, dus overvol is deze machine nooit, dus de herrie van het centrifugeren komt niet door overbeladen.